Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика навчання та виховання (по областях і рівню освіти)


64. Габрусєв Валерій Юрійович. Зміст і методика вивчення шкільного курсу інформатики на основі вільно поширюваної операційної системи LINUX: дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004.



Анотація до роботи:

Габрусєв В..Ю. Зміст і методика вивчення шкільного курсу інформатики на основі вільно поширюваної операційної системи LINUX. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 - теорія та методика навчання інформатики. - Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Київ, 2000.

У дисертації обгрунтована можливість активізації навчально-пізнавальної дільності учнів при систематичному і цілеспрямованому використанні в навчальному процесі POSIX сумісних операційних систем та відповідного програмного забезпечення. Запропонована науково-обгрунтована методика активізації навчально-пізнавальної діяльності, використання якої забезпечує ефективну навчально-пізнавальну діяльність учнів при вивченні теоретичного матеріалу і розв’язуванні задач, сприяє розвитку творчого мислення, формуванню дослідницьких навичок. Розроблено окремі компоненти методичної системи навчання інформатики в старших класах середньої школи з використанням засобів НІТ, орієнтовані на систематичну і цілеспрямовану активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів; зміст та методику вивчення окремих тем курсу основ інформатики і обчислювальної техніки: операційні системи, бази даних, мережеві технології, системи опрацювання текстової та графічної інформації, програмні засоби навчального призначення. Встановлено, що використання POSIX сумісної вільно поширюваної операційної системи Linux дозволяє поглибити розуміння учнями навчального матеріалу, посилити мотивацію до навчання, активізувати навчальну діяльність, надати навчанню творчого, дослідницького спрямування, розширити теоретичну базу знань, посилити прикладну спрямованість результатів навчання інформатики в школі; вирішити правові, фінансові проблеми, пов'язані з придбанням програмного забезпечення.