Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Кайдалова Лідія Григорівна. Педагогічні технології формування професійних умінь і навичок студентів вищого фармацевтичного закладу: дисертація канд. пед. наук: 13.00.04 / Харківський держ. педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2003.



Анотація до роботи:

Кайдалова Л.Г. Педагогічні технології формування професійних умінь і навичок студентів вищого фармацевтичного закладу. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. –Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, Харків, 2003.

Дисертація присвячена проблемі формування професійних умінь і навичок студентів вищого фармацевтичного закладу із застосуванням педагогічних технологій. У дисертації теоретично обгрунтовано специфіку професійних умінь і навичок майбутніх провізорів відповідно до державних стандартів вищої фармацевтичної освіти, здійснено класифікацію вмінь і навичок, визначено рівні їх сформованості.

Розроблено й експериментально перевірено методику формування комплексних організаторських, комунікативних, управлінських умінь і навичок майбутніх провізорів із застосуванням модульної технології навчання й технології організації самостійної роботи студентів.

У дисертаційній праці показано, що технологія модульного навчання сприяє досягненню рівня компетентності, зокрема сформованості професійних умінь і навичок завдяки блочному укрупненню та структуруванню змісту навчального матеріалу, вибору адекватних йому методів, форм і засобів навчання.

Установлено, що методика формування професійних умінь і навичок з застосуванням педагогічних технологій – модульної технології й технології організації самостійної роботи студентів у навчальному процесі провізорів дала позитивні результати: підвищився рівень сформованості професійних умінь і навичок, посилилась мотивація навчання та активізувалася самостійна робота студентів, здійснився позитивний вплив на професійну підготовку майбутніх провізорів.

Публікації автора:

1. Кайдалова Л.Г. Використання педагогічних технологій у навчальному процесі провізорів // Нові технології навчання: Наук.– метод. зб.– К.: НМЦ ВО, 2001. Вип.31.– С.172 – 179.

2. Кайдалова Л.Г. Модульна технологія навчання в системі підготовки провізорів / Проблеми розробки та впровадження модульної системи професійного навчання // Зб. наук. пр. Проблеми сучасного мистецтва і культури. – К.: Науковий світ, 2001.– С.224 –229.

3. Кайдалова Л.Г. Формування професійних знань, умінь та навичок із застосуванням сучасних педагогічних технологій // Теорія та методика навчання та виховання: Зб. наук. пр. / За ред. Г.В. Троцко.– Х.: ХДПУ, 2001. Вип.8.– С.41– 47.

4. Кайдалова Л.Г. Досвід упровадження педагогічних технологій у системі підготовки спеціалістів фармацевтичної галузі / Наук. зап. Терноп. держ. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. Тернопіль. 2000.– С.146 – 148.

5. Кайдалова Л.Г., Мнушко З.М. Модульна технологія навчання: Навч.–метод. посіб. для викладачів та студ. вищ. навч. закл. –Х.: Вид–во НФАУ: Золоті сторінки, 2002.– 86 с.

6. Лекція як провідна форма навчання у вищому закладі освіти. Метод. реком. для викладачів / В.П. Черних, І.А. Зупанець, Л.Г. Кайдалова та ін. –Х.: НФАУ, 2001.– 36 с. (Авторські – 5–23с.).

7. Самостійна робота студентів. Метод. реком. для викладачів / В.П. Черних, Л.Г. Кайдалова, І.А. Зупанець та ін. –Х.: НФАУ, 1999. –35с. (Авторські – 6-24с.).

8. Мнушко З.М., Кайдалова Л.Г. Сучасні аспекти розвитку творчої особистості студента // Освітянин. Тернопіль. 1998. №2.– С.67– 68.

9. Кайдалова Л.Г. Семінар у модульній організації навчання провізорів// Семінар у медицині та фармації: Матеріали наук. практ. конф. 1999.– Київ, 2000.– С.149 – 151.

10. Кайдалова Л.Г. Модульна технологія навчання в процесі підготовки спеціалістів-провізорів // Сучасні проблеми підготовки фахівців у вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах України: Матеріали доп. наук. – метод. конф. Луганськ, 2000.– С.155.

11. Кайдалова Л.Г. Практична підготовка фахівців у вищому фармацевтичному закладі освіти // Практичне заняття у підготовці лікарів і провізорів: Матеріали наук. прак. конф.– К., 2001. – С.183–184.

12. Кайдалова Л.Г. Проблеми підготовки фахівця-провізора // Сучасні проблеми підготовки фахівців у вищих медичних та фармацевтичних закладах освіти –ІY рівнів акредитації: Матеріали наук. – метод. конф. - Київ-Тернопіль, 1999.– С.328–329.