Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика навчання та виховання (по областях і рівню освіти)


Голодюк Лариса Степанівна. Методика вивчення властивостей трикутника в умовах рівневої диференціації в основній школі : Дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Кіровоградський держ. педагогічний ун-т ім. Володимира Винниченка. — Кіровоград, 2004. — 227арк. : рис. — Бібліогр.: арк. 179-198.



Анотація до роботи:

Голодюк Л.С. Методика вивчення властивостей трикутника в умовах рівневої диференціації в основній школі. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання математики. – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Київ, 2004.

У дисертації розроблені положення про доцільність і можливість застосування рівневої диференціації в організації навчальної взаємодії учнів на уроках геометрії. Запропонована методична система вивчення властивостей трикутника в умовах рівневої диференціації в основній школі (мета, методи, організаційні форми, прийоми та засоби, діагностичний апарат). Сформульовані вимоги до змістового наповнення системи рівневих розвиваючих вправ з геометрії та виділені їх конструктивні особливості. Запропонована модель застосування комп’ютера на уроках геометрії для розв’язування трикутників (програма GRAN-2D та авторська програма Triangle).

Публікації автора:

  1. Голодюк Л. Як навчити учнів спілкуватися на уроці // Рідна школа. – 2001. – вересень. – С. 35-39.

  2. Голодюк Л.С. Комп’ютер як засіб організації пізнавального спілкування в умовах диференційованого навчання // Наукові записки. – Серія: Педагогічні науки. – Засоби реалізації сучасних технологій навчання. – Випуск 34. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2001. – С.28-32.

  3. Голодюк Л. Розвиток особистості учня в умовах рівневої диференціації при викладанні математики // Наукові записки. – Випуск 39. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2001. – С.147-152.

  4. Голодюк Л. Створення діалогу між учнем і комп’ютером // Наукові записки. – Випуск 41. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2002. – С.37-40.

  5. Голодюк Л. Рівнева диференціація як засіб індивідуалізації навчання // Імідж сучасного педагога. – 2004. – №2-3 (41-42). – С.90-92.

  6. Голодюк Л.С. Пізнавальне спілкування у груповій роботі // Сільська школа: проблеми, пошуки, перспективи. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Черкаси, 10-13 травня 2000 року). – Черкаси: ОІПОПП, 2000. – С.79-80.

  7. Голодюк Л.С. Геометричний матеріал як змістова основа спілкування учнів на уроці // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник наукових праць: В 3-х томах. – Кривий Ріг: Видавничий відділ КДПУ, 2001. – Т.1: Теорія та методика навчання математики. – С. 52-54.

  8. Голодюк Л.С. Рівнева диференціація на уроках геометрії // Математика. – 2003. – 39(243), жовтень. – С.1-4.

  9. Голодюк Л.С. Рівнева диференціація на уроках геометрії. – Х.: Вид. гр. ”Основа”, 2003. – 80с. – (Серія “Бібліотека журналу “Математика в школах України”; Вип. 11).

  10. Голодюк Л.С. Властивості трикутників. – Х.: Вид. гр. ”Основа”, 2003. – 80с. – (Серія “Бібліотека журналу “Математика в школах України”; Вип. 9).

  11. Авторське свідоцтво про створення програми Triangle (ПА №4792).