Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Мистецтвознавство / Музичне мистецтво


Тукова Ірина Геннадіївна. Функціонування інструментальних жанрових моделей західноєвропейського бароко в українській музиці другої половини ХХ ст.: дисертація канд. мистецтвознавства: 17.00.03 / Національна музична академія України ім. П.І.Чайковського. - К., 2003.



Анотація до роботи:

Тукова І.Г. Функціонування інструментальних жанрових моделей західноєвропейського бароко в українській музиці другої половини ХХ ст. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства за спеціальністю 17.00.03 – Музичне мистецтво. – Національна музична академія України ім. П.І.Чайковського, Міністерство культури і мистецтв України, Київ, 2003.

Дисертацію присвячено проблемі перевтілення інструментальних жанрів західноєвропейського бароко у творчості сучасних композиторів. У дослідженні розроблено поняття жанрової моделі, визначені її основні ознаки, створена типологія функціонування старовинної жанрової моделі в українській музиці другої половини ХХ ст.

У дисертації проаналізовані твори українських композиторів другої половини ХХ ст. з точки зору способів використання в них барокових інструментальних жанрів та розкриття типових для даної національної школи принципів роботи з жанровою моделлю.

Публікації автора:

  1. Проблема жанрового діалогу музичних культур: західноєвропейське бароко і українська музика другої половини ХХ століття // Теоретичні та практичні питання культурології. – Запоріжжя: ЗДУ, 1999. – Вип. ІІ. – С. 16-24.

  2. Про функціонування інструментальних жанрів західноєвропейського бароко в українській музиці другої половини ХХ століття // Київське музикознавство. – К.: КДВМУ ім. Р.М.Глієра, 2000. – Вип. 5. – С. 198-206.

  3. Про функціонування старовинних жанрових моделей у музиці ХХ сторіччя (на прикладі творчості Михайла Шуха) // Музичне мистецтво Донбасу: вчора, сьогодні, завтра. – Київ – Донецьк: ДДК ім. С.С.Прокоф’єва, 2001. – С. 117-126.

  4. К проблеме текстовых взаимодействий западноевропейского барокко и украинской музыки второй половины ХХ века // Київське музикознавство. – К.: КДВМУ ім. Р.М.Глієра, 2001. – Вип. 7. – С. 145-152.

  5. “Жанротворчество” и творчество “в жанре” // Науковий вісник НМАУ ім. П.І.Чайковського. – К.: НМАУ ім. П.І.Чайковського, 2002. – Вип. 21. – С. 31-38.