Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика навчання та виховання (по областях і рівню освіти)


Дем`яненко Ольга Євгенівна. 1.Формування слухо-вимовних навичок у шестилітніх учнів у ситуації багатомовності : Дис... канд. наук: 13.00.02 - 2004.



Анотація до роботи:

Дем’яненко О.Є. Формування слухо-вимовних навичок у шестилітніх учнів у ситуації багатомовності. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання (українська мова). – Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського (м. Одеса). – Одеса, 2004.

У дисертації досліджено проблему формування слухо-вимовних навичок (українського, російського й англійського мовлення) у ситуації багатомовності у шестилітніх учнів. Розроблено методику формування слухо-вимовних навичок у шестилітніх учнів у ситуації багатомовності; запропоновано систему завдань, спрямованих на формування слухо-вимовних навичок у шестилітніх учнів у ситуації багатомовності; розроблено лінґводидактичну модель формування слухо-вимовних навичок, що обіймала три етапи: інформаційно-ознайомлювальний, тренувально-коригувальний і діяльнісно-комунікативний; визначено педагогічні умови, за яких така робота відбуватиметься ефективніше; виявлено критерії, показники, рівні сформованості слухо-вимовних навичок у дітей; встановлено стадії й тенденції формування слухо-вимовних навичок у шестилітніх учнів у ситуації багатомовності.

Публікації автора:

1. Дем’яненко О.Є. Навчання іншомовної вимови на ґрунті порівняльного аналізу фонетичного матеріалу іноземної й рідної мов // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб. наук. пр. – Київ-Запоріжжя, 2002. – Вип. 22. – С. 276-281.

2. Дем’яненко О.Є. Вікові особливості засвоєння дітьми звуків мови (на матеріалі рідної та іноземної мов) // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб. наук. пр.– Київ-Запоріжжя, 2002. – Вип. 23. – С. 258-263.

3. Дем’яненко О.Є. Рівні засвоєння учнями початкової ланки важких для вимови звуків рідної та іноземної мов // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Одеса, 2003. – Вип. 1-2. – С. 5-8.

4. Дем’яненко О.Є. Експериментальна методика формування вимовних навичок у першокласників у ситуації багатомовності // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб. наук. пр. – Київ-Запоріжжя, 2003 – Вип.26. – С. 347-352.

5. Дем’яненко О.Є. Основні підходи до навчання іншомовної вимови учнів початкової школи // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб. наук. пр. – Київ-Запоріжжя, 2003 – Вип.29. – С. 250-253.

6. Дем’яненко О.Є. Полілінґвізм: необхідність навчання методу компаративної фонетики майбутніх учителів // Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Зб. наук. пр – Київ, 2001. – Вип. 5. – С. 323-328.

7. Дем’яненко О.Є. Особливості засвоєння першокласниками фонетичного матеріалу англійської й української мов // Актуальні проблеми слов’янської філології: Міжвуз. зб. наук. ст. – Київ, 2001. – Вип. 6. – С. 102-106.

8. Дем’яненко О.Є. Основні методи і прийоми навчання фонетичного матеріалу іноземної мови у початковій школі // Проблеми адаптації студентів до навчання за умов фахової ступеневої підготовки: Зб. тез за матеріалами всеукр. науково-практ. конф. (4-5 квітня 2002 року). – Хмельницький, 2002. – С. 139-143.

9. Дем’яненко О.Є. Шляхи формування професійної підготовки вчителя початкових класів до роботи з навчання дітей фонетичного матеріалу рідної мови // Проблеми наступності у підготовці дітей дошкільного і молодшого віку до життєдіяльності: Зб. наук. пр. за матеріалами міжнар. науково-практ. конф. – Бердянськ, 2002. – №3. – С. 236-243.

10. Дем’яненко О.Є. Психолінґвістичний і лінґводидактичний аспекти розвитку вимовних умінь і формування вимовних навичок у дітей // Актуальні проблеми менталінгвістики: Зб. ст. за матеріалами ІІІ міжнар. наук. конф. – Черкаси, 2003. – Ч.2. – С. 92-97.

11. Дем’яненко О.Є. Виховання звукової культури мовлення дітей молодшого шкільного віку в умовах полілінгвізму // Держава та регіони. Серія: Гуманітарні науки: Науково-виробничий журнал. – 2003. – №1. – С.132-135.

12. Дем’яненко О.Є. Фонематичний слух і фонематичне сприймання у процесі формування орфоепічної правильності мовлення дітей // Дошкільна освіта. Науково-практичний журнал Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. – 2003. – №1. – С.26-29.

13. Дем’яненко О.Є. Значення мотивації у розвитку мовленнєвої діяльності молодших школярів // Дошкільна освіта. Науково-практичний журнал Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. – 2004. – №2 (4). – С. 11-13.

14. Дем’яненко О.Є. Вчимося разом: українська, російська й англійська для дітей. Програма та методичні рекомендації. – Запоріжжя: ТОВ “ЛІПС. Лтд”, 2000. – 44 с.

15. Дем’яненко О.Є. Знайомимось зі звуками: формування слухо-вимовних навичок у дітей в умовах полілінґвізму. – Запоріжжя: ТОВ “ЛІПС. Лтд”, 2004. – 56 с.