Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика навчання та виховання (по областях і рівню освіти)


Ермак Сергій Миколайович. Формування електротехнічних понять та умінь у процесі трудового навчання в учнів 5 - 9 класів загальоосвітніх шкіл. : Дис... канд. наук: 13.00.02 - 2004.



Анотація до роботи:

ЄРМАК С.М. ФОРМУВАННЯ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИХ ПОНЯТЬ ТА УМІНЬ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В УЧНІВ 5 9 КЛАСІВ ЗАГАЛЬООСВІТНІХ ШКІЛ. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика трудового навчання. Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Київ, 2003.

Дисертаційне дослідження присвячене проблемі обґрунтування змісту та удосконаленню методики викладання розділу “Електротехнічні роботи” в учнів 5 – 9 класів загальноосвітніх шкіл у процесі трудового навчання.

У дисертації доведено, що підготовка учнів до виконання електротехнічних робіт буде ефективною, якщо в основу навчального матеріалу покладено базовий мінімум теоретичних знань та практичних умінь, відібраних відповідно до знань і вмінь спеціалістів електротехнічної галузі та завдань трудового навчання.

Для формування електротехнічних понять, умінь і навичок потрібна науково обґрунтована система вправ, проблемних завдань, демонстраційних дослідів. Цей комплекс засобів наочності допомагає активізувати навчання школярів, розвиває їхні розумові здібності та інтелектуальні вміння, позитивно змінює ставлення учнів до вивчення навчального матеріалу.

Усі положення теоретично обґрунтовані та експериментально перевірені в процесі навчання. Результати педагогічного експерименту підтвердили ефективність запропонованої методики викладання розділу “Електротехнічні роботи”.